Friday, January 7, 2011

Selamat Datang 2011 dan Selamat Datang CINTA

Assalamualaikum...

Tahun baru 2011 dah masuk hari ke 7 hari ini. Macam mana? Masih teringat-ingat tahun 2010 atau berusaha melupakan peristiwa lalu?
Anyway...tahun 2011 ni saya dan guru-guru kaunseling SMK Kajang Utama telah merancang pelbagai program menarik. Apa yang menariknya? Macam-macam ada!!! Pertama sekali untuk makluman semua... guru kaunseling di SMKKU kini berjumlah 3 orang. 3 orang emak dara. Pn. Haslinda, Pn. Zuriyati (saya) dan Pn. Norashikkin.

Saya nak bercerita lanjut lagi pasal 3 orang guru kaunselor ni. Saya dan Pn. Haslinda ni dah lama kenal sebab kami ni coursemate masa kat UPM manakala Pn. Norashikkin pula junior kami. Jadi bila junior dan senior dah ada dalam satu bilik memang best lah nak buat kerja. Walaupun kami ni menuntut dari guru yang sama di universiti tapi bila bekerja personalitinye berbeza. Pn. Haslinda ni sangatttt rajin. Banyak berkorban untuk para pelajar. Saya pulak...'rajin' juga. Tapi saya lebih minat berjumpa dengan murid-murid dan bercakap. Pn. Norashikkin pulak gabungan kedua-duanya. tu lah dia ceritanya.

Jadinya... anak-anak warga SMKKU sekalian...dengan adanya 3 emak dara pingitan ni maka sudi-sudikanlah ke bilik kaunseling selalu untuk apa-apa rujukan. terutamanya yang rasa nak bercinta dan dicintai. Kami akan memberi tips dan panduan berguna bagaimana nak uruskan perasaan unik kurniaan ALLAH ini. Percayalah... kami tidak menentang cinta.

Ok. Kami tunggu anda. Dan nantikan info-info terkini dari cikgu...
tata titi tutu...
assalamualaikum

2 comments:

ubksmkkjgutama said...
This comment has been removed by the author.
ubksmkkjgutama said...
This comment has been removed by the author.